Zakupy to prawdziwa przyjemność! Komu nie sprawia bowiem radości nowy płaszcz, spodnie czy elegancka marynarka? Żyjemy jednak w czasach, w których często brakuje wolnej chwili na chodzenie po sklepach w poszukiwaniu okazji, czekanie w kolejkach do przymierzalni i kas. Firmy produkujące odzież wyszły jednak naprzeciw oczekiwaniom klientów i zaczęły oferować swoje produkty online. Jak szukać ubrań w okazyjnych cenach w wirtualnym świecie?
W internecie jest taniej
Jeżeli chcesz zaoszczędzić na zakupach odzieżowych, doskonałym rozwiązaniem są zakupy przez internet. Dlaczego? Bo oszczędzasz na dojazdach do sklepów, posiłkach i kawie w galerii handlowej oraz wrzucaniu do koszyka towarów, które nie są ci potrzebne, ale ładnie prezentowały się na wieszaku lub manekinie. Co więcej, szukając ubrań online, łatwiej jest trafić na promocje i wyprzedaże. Markowe sklepy wyprzedają bowiem swoje towary nie tylko w salonach, lecz także w swoich sklepach internetowych. Dobrym sposobem na znalezienie wymarzonej bluzki w okazyjnej cenie jest także skorzystanie z portali zakupowych typu MODA360.pl, gdzie produkty najlepszych sklepów można przejrzeć w jednym miejscu. Co więcej, zamawiając ciuchy przez internet, zakupy możesz odebrać w sklepie stacjonarnym lub za niewielką opłatą kurier przywiezie ci je bezpośrednio do domu. Problemem nie jest również odesłanie produktu, z którego nie jesteś zadowolony. Sklep odeśle ci ubranie w dobrym rozmiarze lub zwróci pieniądze na konto.
Newsletter i rabaty
Jedną ze skuteczniejszych metod obniżenia cen ubrań są rabaty. Sklepy odzieżowe oferują wiele akcji marketingowych, w których można liczyć na korzystne zniżki. Rabat można uzyskać na przykład za zapisanie się do newslettera lub odwiedzając serwisy z kodami rabatowymi, na których codziennie pojawiają się kody umożliwiające tańsze zakupy. Zapisanie się do newslettera ulubionych sklepów stanowi doskonały sposób na bycie na bieżąco i śledzenie wszystkich wyprzedaży. Informacje o promocjach, akcjach marketingowych i innych eventach wysyłane są bezpośrednio na maila. Newsletter jest także formą komunikowania się sklepu z klientem, budowania trwałych relacji oraz zachęcenia do częstszych zakupów. Dlatego też poszczególne marki dbają o to, aby każdy kolejny newsletter był atrakcyjny nie tylko treściowo, lecz także graficznie.
Magia mediów społecznościowych
Coraz więcej sklepów odzieżowym ma swoje konta w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy Twitter. To właśnie tam najszybciej pojawiają się informacje na temat nadchodzących wyprzedaży, rabatów czy akcji promocyjnych. Niekiedy sklepy organizują w mediach społecznościowych również konkursy, w których wygrać można bon na zakupy, wymarzoną sukienkę, porady stylistki, a nawet wycieczkę do ciepłych krajów. Ważnym elementem akcji marketingowych organizowanych na Facebooku czy Instagramie jest także dynamiczna interakcja z potencjalnymi klientami. Każdy może skomentować wpis czy zdjęcie umieszczone przez sklep i wyrazić w ten sposób swoją opinię na dany temat. Co więcej, właściciele sklepów czy marek odzieżowych, zainteresowani zdaniem swoich klientów, za pośrednictwem mediów społecznościowych pytają użytkowników o to, jaki produkt powinien być teraz w promocji lub jaka kolorystyka jest najbardziej pożądana w danym sezonie. Mechanizm ten pozwala na zbadanie potrzeb potencjalnych klientów.
Zakup ciuchów przez internet to doskonały sposób na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy. Wystarczy tylko komputer, tablet lub telefon komórkowy z dostępem do internetu, a wirtualny odzieżowy świat stanie przed tobą otworem. Kilka kliknięć i wymarzony ciuch będzie na ciebie czekał do odbioru w wybranym sklepie lub zostanie dostarczony prosto do twojego domu.