Kolekcja SISTERHOOD to połączenie mody, muzyki i sztuki w jednym wyjątkowym projekcie, którego głównym motywem jest siostrzeństwo. Projekt powstał we współpracy z polską artystką Anią Glik oraz piosenkarką Natalią Przybysz, której utwór "Siostrzeństwo" stał się hymnem kolekcji.
Ania Glik dla SISTERHOOD
Kolekcja SISTERHOOD to wyjątkowe połączenie modowych trendów i inspiracji, muzyki i sztuki. Answear.LAB zaprosiła do współpracy m.in. utalentowaną polską artystkę - Anię Glik, która stworzyła cykl sześciu cyfrowych kolaży, wraz ze sloganami wyrażającymi siłę siostrzeństwa. Siostrzane gesty, jak np. splecione dłonie, są symbolem miłości, szacunki i akceptacji dla wszystkich kobiecych wyborów. Wyjątkowe prace zostały nadrukowane na wchodzące w skład kolekcji SISTERHOOD T-shirty, co czyni je nośnikami ważnych haseł i idei.
Kolaże Ani Glik są nie tylko dekoracją na ubraniach, ale także inspiracją do tworzenia własnych dzieł. Kolekcja daje możliwość wyrażenia siebie poprzez modę oraz sztukę, co w dzisiejszych czasach jest szczególnie ważne.
Natalia Przybysz i siostrzeństwo
Kolekcja SISTERHOOD to także połączenie siły muzyki i kobiecej solidarności. Do współpracy nad projektem zaproszono także Natalię Przybysz - jedną z najbardziej cenionych polskich wokalistek. Natalia napisała i skomponowała utwór „Siostrzeństwo”, który stał się muzycznym motywem przewodnim kolekcji. To nie tylko piosenka o mocy kobiecego wsparcia, ale także manifest siły siostrzeństwa, która jest niezbędna w dzisiejszych czasach - przypomina o jej znaczeniu w życiu każdej kobiety.
Ważny głos kobiet
Kolekcja SISTERHOOD to jednocześnie wyraz zaangażowania marki Answear.LAB w sprawy ważne dla kobiet. Od początku swojej działalności, marka tworzy limitowane kolekcje i angażuje się w inicjatywy, które niosą za sobą nie tylko realne wsparcie dla kobiet na całym świecie, ale również edukację i podnoszenie świadomości społecznej. Kolekcja SISTERHOOD to kolejny krok w kierunku wzmocnienia kobiecej solidarności.
Warto tu wspomnieć, że Answear.LAB to marka, która od samego początku swojego istnienia angażuje się i tworzy ważne dla kobiet projekty. W 2021 roku marka zaprezentowała kolekcję Girl Power, z której dochód został przeznaczony na wsparcie kobiet w Europie - w Polsce trafił do fundacji UNAWEZA prowadzonej przez Martynę Wojciechowską. W tym samym roku marka rozpoczęła również działania "I'm a feminist", które mają na celu rozpowszechnienie świadomości o Światowym Dniu Feminizmu oraz edukację o roli równouprawnienia.