KobiecePorady.pl

3 działające sekrety wizażystów, dzięki którym będziesz olśniewająca.

Wiadomo, że każda kobieta chce wyglądać olśniewająco i zawsze prezentować się dobrze. Zależy na, by inni postrzegali nas jako piękne, bez względu na wiek. Istnieje wiele sekretów wizażystów, dzięki którym poczujemy się pięknie i zyskamy pewność siebie.

Redakcja -

Powiązane artykuły

  • 3 triki, które pomogą Ci dobrać odpowiedni makijaż.

    Każda kobieta, robiąc makijaż, chce, by podkreślał on jej urodę. Warto, więc zapoznać się z trikami, które ułatwią dobrać odpowiedni makijaż do twojej urody.  

  • Odpowiednia pielęgnacja to równowaga w życiu

    Znana w Szwecji od dziesięcioleci marka kosmetyków do pielęgnacji ciała Barnängen pojawiła się w Polsce. Autentyczne i delikatne produkty dla idealnie zadbanej skóry. Szwedzka marka Barnängen jest już dostepna w Polsce i innych krajach europejskich. Założona w 1868 roku w Sztokholmie przez Johana Wilhelma Holmstroma jest dzisiaj jedną z najpopularniejszych szwedzkich marek i jednym z dostawców na szwedzki dwór królewski. Dwie linie produktowe – Nordic Care i Nordic Rituals obejmujące balsamy do ciała, kremowe żele pod prysznic, inspirowane Skandynawią żele pod prysznic i do kąpieli oraz olejek do ciała, zapewniają skórze wszystko czego potrzebuje i reprezentują szwedzkie podejście do życia zwane „Lagom” – nie za dużo, nie za mało, po prostu w sam raz.

  • Klasyczna elegancja i bezpretensjonalny styl w nowej odsłonie lakierów ChiodoPRO, sygnowanych przez Edytę Górniak!

    Edyta Górniak, jedna z największych gwiazd polskiej sceny muzycznej, po raz kolejny została twarzą marki ChiodoPRO. Artystka, która inspiruje kobiety swoją kreatywnością, profesjonalizmem, wrażliwością i wizerunkiem scenicznym, promuje linie lakierów hybrydowych w ramach kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPRO”. 

  • Klasyczna elegancja i bezpretensjonalny styl w nowej odsłonie lakierów ChiodoPRO, sygnowanych przez Edytę Górniak!

    Edyta Górniak, jedna z największych gwiazd polskiej sceny muzycznej, po raz kolejny została twarzą marki ChiodoPRO. Artystka, która inspiruje kobiety swoją kreatywnością, profesjonalizmem, wrażliwością i wizerunkiem scenicznym, promuje linie lakierów hybrydowych w ramach kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPRO”.