1. Spiszcie wszystko na kartce i powieście na lodówce
Jeśli będziecie mieć spisane wszelkie obowiązki oraz to, kto je wykonuje, na pewno łatwiej Wam będzie się zorganizować. W przeciwnym razie naprawdę może się okazać, że ktoś zwyczajnie o czymś zapomni.
2. Podzielcie prace rozsądnie
Gdy któregoś z Was nie ma w domu przez cały weekend, oczywiście nie może mieć na ten czas przydzielonych obowiązków. Kierujcie się rozsądkiem, a na pewno znajdziecie porozumienie.
3. Niech każdy robi to, co lubi
Może „lubi” to zbyt dużo powiedziane, mało kto może bowiem powiedzieć, że lubi wstawiać pranie czy prasować. Powiedzmy, że są domowe obowiązki, które tolerujemy bardziej lub mniej. Podzielcie się więc tak, by żadne z Was nie robiło tego, czego nie cierpi.
4. Nie stresujcie się nawzajem
Nie pilnujcie się niczym strażnicy – wyluzujcie trochę, a na pewno wszystko zostanie zrobione , bez nerwów i stresu.