Kosmetyki azjatyckie - źródło ich popularności
Kosmetyki koreańskie cieszą się sławą nie od dzisiaj. Rynek kosmetyków w Azji jest jednym ze światowych potentatów, który czerpie garściami z mądrości Wschodu. Dla przykładu, połowę rynku kosmetyków w Korei stanowią produkty do pielęgnacji - w przeliczeniu o wartości około 7,2 miliarda dolarów. Od lat więc branża beauty patrzy w stronę Azji w poszukiwaniu rzetelnej wiedzy, a wchodni rynek kosmetyków do pielęgnacji cieszy się szacunkiem.
Kosmetyki koreańskie - nowy trend w Polsce
Koreańskie kosmetyki cieszą się coraz większą popularnością w Polsce od ukazania się książki Charlotte Cho „Sekret urody Koreanek”. Autorka tłumaczy różnice między europejskim a koreańskim podejściem do troski o urodę. Europejczycy mają tendencję do tuszowania niedoskonałości środkami do makijażu. Koreańczycy natomiast bardziej skupiają się na zapobieganiu i usuwaniu niedoskonałości twarzy.
Dzięki temu Polki zaczęły pielęgnować twarz koreańskimi kosmetykami, które zyskały status ekskluzywnych. Dzięki wzrastającej świadomości, coraz więcej z nas sięga po bezalkoholowe toniki, serum, ampułki i olejki do oczyszczania. Jak dystrybutor kosmetyków z rynku azjatyckiego, sprowadzamy niedostępne u innych kremy do twarzy oraz naturalne środki pielęgnacji.
Bezpieczeństwo oraz najwyższa jakość cechuje także kosmetyki japońskie. Naturalne składniki przechodzą przez szereg testów, które muszą udowodnić ich skuteczność. To często produkt niedostępny w zwykłych drogeriach. U nas japońskie kosmetyki do pielęgnacji i mycia twarzy to także kosmetyki dla mężczyzn, które codziennie stosowane przynoszą znakomite rezultaty. Japońska filozofia harmonii ciała i umysłu przekłada się na regularne stosowanie sprawdzonych naturalnych kosmetyków.
Polecane produkty - po które warto sięgnąć?
Wszystko, czego potrzebujesz, by zachować młody wygląd, to unikalne koreańskie kosmetyki. Znajdziesz wśród nich rzecz jasna kosmetyki wegańskie, jak dyniowa maska w płachcie Beaudiani lub tonik nawilżający Beaudiani z oczarem wirginijskim.