Podczas planowanej na 26 maja „FAME” - Akademii Medycyny Estetycznej Fenice, międzynarodowy zespół lekarzy w składzie prof. Andrea Alessandrini (Włochy), dr Ezio Costa (Włochy) oraz dr Alp Mamak (Turcja) przeprowadzi dla około 12 osób, darmowe zabiegi niwelujące widoczne skutki wrodzonych lub nabytych defektów estetycznych twarzy takich jak: asymetria twarzy; ubytki tkanki – pourazowe lub nabyte; wady zgryzu zaburzające układ proporcji twarzy; widoczne defekty nosa; zbyt duża mimika; bardzo wąskie usta; ubytki czerwieni wargowej; przedwczesne starzenie twarzy. W ramach Misjii Medycyna Estetyczna poszukujemy pacjentów, którzy chcieliby skorzystać z zabiegów w ramach Akademii. Zgłoszenia prosimy nadsyłać w wiadomościach prywatnych na profilu Misja Medycyna Estetyczna na facebooku (www.facebook.com/misjamedycynaestetyczna).
Odczarować medycynę estetyczną
Przypomnijmy, że kampania „Misja – Medycyna Estetyczna” to inicjatywa Fenice, mająca na celu ukazanie społeczeństwu prawdziwego oblicza medycyny estetycznej, które błędnie kojarzone jest z karykaturalnym wyglądem i sztucznie powiększonymi ustami. Zabiegi estetyczne to bowiem nie tylko upiększanie ciała i poprawa defektów urody, ale także sposób na wiele uciążliwych i krępujących dolegliwości. Można i należy je leczyć.
Jednak dla wielu osób korzystanie z zabiegów medycyny estetycznej stanowi temat tabu lub jest niesłusznie postrzegane jako drogie, niepotrzebne, przyczyniające się do powstawania nienaturalnych efektów. Dlatego organizatorzy kampanii podejmują inicjatywy, mające na celu przybliżanie społeczeństwo pracę lekarzy, zajmujących się estetyką a także informują pacjentów o wydarzeniach, w których mogą wziąć udział, korzystając m.in z bezpłatnych zabiegów.
Takim wydarzeniem jest właśnie „FAME” - Akademia Medycyny Estetycznej Fenice, która odbędzie się 26 maja 2018 r.
Badanie opinii i „Kanon dobrych praktyk”
W ramach kampanii „Misja – Medycyna Estetyczne” powstał raport na bazie opinii 400 lekarzy, ankiet wypełnionych przez 300 internautów oraz 67 uczestników sondażu ulicznego, który ma skłonić Polaków do zgłębienia wiedzy na temat obszaru działań medycyny estetycznej, a także zweryfikować nieprawdziwe informacje na jej temat. Autorzy tej publikacji zwracają uwagę, że mity związane z zabiegami medycyny estetycznej negatywnie wpływają na jej wizerunek w Polsce. Celem kampanii „Misja – Medycyna Estetyczna” jest m. in. właśnie pokazanie społeczeństwu pozytywnego oblicza medycyny estetycznej.
Zespół pracuje również wraz z ekspertami, którzy identyfikują się z ideą Misji nad „Kanonem dobrych praktyk”, z którym powinien zapoznać się każdy pacjent przed wizytą w gabinecie medycyny estetycznej. Wszystkie te działania publikowane są na profilu Misji, z którym pomimo trudnej tematyki identyfikuje się juz ponad 4 tyś aktywnych pacjentów.
Źródło: Fenice