Fitness

7 zdrowych warzyw, których powinnaś jeść więcej

O zaletach warzyw można mówić bez końca. Nie od dziś wiadomo, że są źródłem niezbędnych witamin, soli mineralnych i błonnika. Warzywa są mało kaloryczne, zawartość błonnika chroni Twój organizm przed zaparciami i ogranicza wchłanianie cholesterolu, sole mineralne pomagają utrzymać równowagę kwasowo-zasadową organizmu, a same witaminy są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu, zawierając zwłaszcza witaminę C, beta-karoten i kwas foliowy.

Do wakacji już tylko jeden krok... Krótki poradnik jak się do nich przygotować!

Zimowa aura już nie straszy nas za oknami, a słońce coraz częściej i dłużej gości na niebie. Wielkanoc za pasem, przed nami weekend majowy, a wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Czy jesteśmy na nie przygotowani? Czy czujemy się na tyle dobrze, aby z przyjemnością zamienić ciepłe swetry na bikini i kąpielówki? Jeśli nie, jest to ostatni dzwonek by przywitać lato atrakcyjną figurą lub mięśniami na brzuchu. Oczywiście łatwo powiedzieć „To jeszcze ponad 3 miesiące, mam czas”, ale nie oszukujmy się – nawał różnorakich obowiązków może skutecznie utrudnić nam szybkie osiągniecie wymarzonej sylwetki. Lepiej zacznij więc już teraz ćwiczyć na własną rękę, aby poprawić swoją kondycję i samopoczucie.

Jak pozbyć się zbyt dużego brzucha? Skuteczny poradnik dla leniwych

Zbyt duży brzuch wygląda nieestetycznie i często jest przyczyną kompleksów. Na szczęście, można się go pozbyć i to nawet, jeśli nie jest się zwolenniczką dużego wysiłku. Jak to zrobić?

Jak wysmuklić uda i pośladki? 5 rad ekspertów

Pragniesz zmienić wygląd swoich ud i pośladków? Zebraliśmy dla Ciebie najciekawsze porady ekspertów.

Jak przygotować się do jesiennej jazdy na rowerze?

Jesienią nie trzeba rezygnować z roweru. Można nadal na nim jeździć, jednak powinno się do tego odpowiednio przygotować. Jeśli rower będzie posiadał odpowiednie wyposażenie, pomoże zahartować organizm przed zimą i dodatkowo poprawi samopoczucie. Ponadto dzięki jeździe na nim łatwiej będzie utrzymać piękną sylwetkę i nie dopuścić do pojawienia się nadprogramowych kilogramów.

Zdrowe przekąski w ciągu dnia, które zrobisz w kilka minut!

W trakcie odchudzania niejednokrotnie przychodzi ochota na małe co nieco. Nie warto wówczas ulegać pokusie i sięgać po słodkie batoniki, nadziewane czekoladki, desery z masą śmietany i inne bomby kaloryczne. Kiedy ochota na coś słodkiego jest tak wielka, że trudno się jej oprzeć wówczas świetnym pomysłem jest sięgnięcie po 2-3 ciasteczka zbożowe, ugotowanie budyniu bądź zrobienie galaretki owocowej.

Wybrane dla Ciebie

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • korzystanie z serwisu jest całkowicie darmowe
  • jesteśmy ogromną społecznością kobiet z pasją
  • pokaż swoje porady i inspiracje milionowej społeczności
  • wypromuj swój blog

Rejestracja

Aplikacja KobiecePorady.pl